დაბეჭდვა

სერვის ადმინისტრატორი - მარნეული

ვაკანსიის კოდი ........... VC2300
ადგილმდებარეობა ........ მარნეული
ორგანიზაცია ............... სს თიბისი ბანკი
მოქმედების ვადა ......... 21.01.2018
კატეგორია .................. კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი ......... სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი ......... სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე .... სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

განათლება
ხარისხი: სტუდენტი, ბაკალავრი
 
ენები
  • ინგლისური - საშუალო
  • რუსული - კარგი
უნარები
  • აქტიურობა
  • გაყიდვების უნარი
  • კომუნიკაბელურობა
  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა
დამატებითი მოთხოვნები
 

სამუშაოს აღწერა

  •  კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
  • კლიენტის ბანკში მოსვლის მიზეზების გარკვევა;
  • კლიენტის საჭიროებებიდან გამომდინარე შესაბამისი რჩევის მიცემა, დახმარების გაწევა ან შესაბამის თანამშრომელთან მიყვანა/დაკავშირება;
  • საჭიროების შემთხვევაში კლიენტისათვის საბანკო პროდუქტის შეძენისას განაცხადის შევსებაში დახმარების გაწევა;
  • ფილიალში წარმოშობილი რიგების მართვა;
  • კლიენტისათვის ტექნოლოგიური პროდუქტებით სარგებლობაში დახმარების გაწევა;
  • კლიენტისგან შევსებული განაცხადის მიღება და შესაბამისი თანამშრომლისთვის გადაცემა შესასრულებლად;
  • ბუკლეტებით, სარეკლამო მასალით, გაზეთებით, ჟურნალებით და  კლიენტისათვის განკუთვნილი სხვა ატრიბუტიკით ფილიალის მომარაგება;
  • სადაზღვევო პროდუქტების გაყიდვა.

დამატებითი ინფორმაცია

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, ტესტირების ეტაპისთვის დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.